Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
Beretta

Hur ska jag inreda?

Recommended Posts

Beretta

I december månad ska jag flytta.

Jag kommer att få ett eget rum i huset som jag kan möblera hur jag vill.

Det ska naturligtsvis bli ett Jakt/Fiskerum.

Tänkte om ni hade några inspirerande bilder på hur ni eller andra gjort.

Gör ingenting om ni hittat bilder på nätet, bara dom är inspirerande för rummet.

Behöver lite nya idéer till de jag redan har.

Rummet är c:a 4x4 meter.

Tack på förhand. :-*

Guest Andreas_isaksson

Du hänger ju upp alla bössor på väggarna och lite "uppstoppade" huvuden och lite hylsor :P

Och ett björn skinn på golvet :D

daniel-nilsson

ja så kan du ju alltid ta och köpa en hagelskytte simulator ;D ;D

nae men du tar och sätter upp dina trofér och sånt. ett spöställ med spöna i. så kan du förstora upp bilder du är stolt  över och stoppa upp på väggen. ja man kan göra hur mkt som helst ;D

Hipshot

Har väl inga realistiska idéer men nirvana vore om man hade en kasun att inreda.. Tänk att ha bössorna hängande olåsta på väggen, det vore trevligt tycker jag! Men en stor arbetsbänk som är rejält stabil för handladdning och vapenvård. Ett fast stativ för vapnen som används vid rengöring osv.. Jag skulle flyttat in mina två vapenskåp i detta rum, givet att det ligger lite diskret och insynsskyddat. Rejäla hyllor för utrustning, både fiskegrejer och jaktprylar. Skulle avlasta resten av huset högst påtagligt. I anslutning till detta rum skullle jag vilja ha hundrummet där jyckarna får vara efter jakt för att torka o sova.. Sen jaktgarderoben.. ligger detta rum i anslutning till en groventre eller dyligt så skulle jag flytta in alla jaktkläder där och fixa rejäla hängare för dessa kläder samt stöveltork mm. En hörna ska tveklöst vara reserverad för laddning av mobil och radiobatterier så man slipper ha dessa j-la apparater spridda i hela huset som jag har nu. Datorn skulle även bo i detta rum förövrigt.. Kanske en fet skinnfotölj med ett litet runt avställningbord invid för Wiskeyn, askoppen och boken som man läser för tillfället? Shit, skulle jag ha detta rum så skulle familjen snart efterlysa mej såsom försvunnen  ;D ;D ;D ;D

Mvh!

Beretta

Jo, horn på väggen, spön i spöställ...

Det är liksom inget unikt  :-  det hör som till grunden.. :)

Tänkte mera om ni har nå bilder eller liknande från fina "pojkrum".

(Tack Hip  ;) )

lsjonsson
Jo, horn på väggen, spön i spöställ...

Det är liksom inget unikt  :-  det hör som till grunden.. :)

Tänkte mera om ni har nå bilder eller liknande från fina "pojkrum".

(Tack Hip  ;) )

Får Du inte ha hornen/troférna i finrummet där Du/Ni kan beskåda dom el. måste dom vara i ett särskilt rum ??? ;)

Beretta
Får Du inte ha hornen/troférna i finrummet där Du/Ni kan beskåda dom el. måste dom vara i ett särskilt rum ??? ;)
Jodå, min tjej vill ha dem i vardagsrummet, inga problem.

Men att inreda ett jakt/fiskerum är ju mer än "hornen".

Önskade lite inspiration om annat.

Kanske en dum tråd?  :-

Fredde_piteå

Ok...dettta är skoj ;D......Mina förslag är följande:

Är du lite...hmmm...klassisk av dig och gillar lite mysiga rum så är nog detta någonting för dig:

0057p0121maxi20b14ffkb5.jpg

om du vill ha det lite mer stilrent...eller lite mer funktionellt....och enkelt, med mycket förvaringsutrymmen (hyllor etc...) så kan det ju se ut nått sånt här:

myplayroom004211cd16dd0.jpg

hade tagit kort på mitt å farsans hobby rum...men det var så jäkla stökigt där inne just nu för tillfället ::):D....måste städa upp där snart :-X

/Fredde

Flex

Nä fa.. beretta de är ingen dum tråd ja tror att de inte är mång som har den förmånen att inreda ett eget jakt o fiske rum där av dålig respåns jag har inte den emenenta förmånen.

Twinn

Hänger alla mina trofeer inne hos min kära gamla mor som hänger dem i finrummet bara för att hon tycker det ser snyggt ut med alla trofeer till de gamla finmöblerna......dock så har jag min silverbock hemma hos mig i brist på utrymme så har jag inte mina trofeer hemma hos mig, ska dock bygga ut min kåk nästa år ser det ut som. Så då ska jag ha ett eget rum, med mina prylar i så som laddutrustning vapen skåp och dylika grejer i. ;D

Beretta
Ok...dettta är skoj ;D......Mina förslag är följande:

Är du lite...hmmm...klassisk av dig och gillar lite mysiga rum så är nog detta någonting för dig:

0057p0121maxi20b14ffkb5.jpg

om du vill ha det lite mer stilrent...eller lite mer funktionellt....och enkelt, med mycket förvaringsutrymmen (hyllor etc...) så kan det ju se ut nått sånt här:

myplayroom004211cd16dd0.jpg

hade tagit kort på mitt å farsans hobby rum...men det var så jäkla stökigt där inne just nu för tillfället ::):D....måste städa upp där snart :-X

/Fredde

:-* :-* :-*

SKITBRA BILDER!  :D

Mera! ! ! ! !