Publicerat Oktober 30, 201312 yr Jag har tillstånd att jaga med lampa och nattkikare på mina egna ägda marker på vildsvin! Jag vill ha nått som går att sätta på den vanliga kikaren, vad finns som är bra? Testat gen 1+ och det duger inte så minst gen 2+. de kikare jag har har 56 öppning,(helia 5 2,4-12x56 eller helia ki 6-24, + om den går att använda från 24-72 öppning)! budget 25000kr!
Publicerat Oktober 30, 201312 yr Trg-42 säljer mörkeradapter till ditt vanliga sikte på grannforumet. 16k tror jag han tar. Vad jag vet så finns det inget som du beskriver som slår den. Men jag är långt ifrån kunnig på detta oxå så.
Publicerat Oktober 30, 201312 yr Författare Hittade denna ATN PS22 Cgti gen 2+ Kan fortfarande inte läsa rs!
Publicerat Oktober 30, 201312 yr Författare Trg-42 säljer mörkeradapter till ditt vanliga sikte på grannforumet. 16k tror jag han tar. Vad jag vet så finns det inget som du beskriver som slår den. Men jag är långt ifrån kunnig på detta oxå så.Tack!
Publicerat Oktober 31, 201312 yr Författare finns det några andra alternativ? vad ger gen3? värmekikare?
Publicerat November 1, 201312 yr Författare annars får du ju ganska mycket elslingor för 25k Till 850 hA?
Publicerat November 1, 201312 yr 850 ha jordbruksmark, rejält. du lär då ligga i om du ska hålla det rent själv även om du har nattkikare. känns dock som du tappat halva grejen med skyddsjakt, dvs att de ska bli skrämda av något. skjuter du några gånger med lampan förknippar grisarna ljuset med fara men men, du går din egen väg. det brukar du göra
Publicerat November 1, 201312 yr Detta är en populär post. Till 850 hA? Bättre du hyr in mig till o sköta grisarna för 20 000/år istället. För ett tillägg 40 000kr/mån så placerar jag även ut trampminor på grisstigen. För ett tillägg på 80 000kr/mån så ingår även ett stationärt automatvapen i 50BMG med automatisk värmeavkännande avfyrning. Ger inte detta nog effekt så kan du även köpa till +paketet för ytterligare 160 000kr/mån. Då ingår en enklare napalmbombning, en låda handgranater, snubbeltrådsutlöst nödraket som lyser upp fälten samt en viltkamera med den senaste mailteknologin som backup om inte resterande skadeförebyggande åtgärder räcker. Låter detta intressant så kan du maila mig på seriösskydsjakt@stenhårt.nu
Publicerat November 1, 201312 yr Bättre du hyr in mig till o sköta grisarna för 20 000/år istället. För ett tillägg 40 000kr/mån så placerar jag även ut trampminor på grisstigen. För ett tillägg på 80 000kr/mån så ingår även ett stationärt automatvapen i 50BMG med automatisk värmeavkännande avfyrning. Ger inte detta nog effekt så kan du även köpa till +paketet för ytterligare 160 000kr/mån. Då ingår en enklare napalmbombning, en låda handgranater, snubbeltrådsutlöst nödraket som lyser upp fälten samt en viltkamera med den senaste mailteknologin som backup om inte resterande skadeförebyggande åtgärder räcker. Låter detta intressant så kan du maila mig på seriösskydsjakt@stenhårt.nu http://www.youtube.com/watch?v=bc6OTQooWIc
Publicerat November 1, 201312 yr Författare Bättre du hyr in mig till o sköta grisarna för 20 000/år istället. För ett tillägg 40 000kr/mån så placerar jag även ut trampminor på grisstigen. För ett tillägg på 80 000kr/mån så ingår även ett stationärt automatvapen i 50BMG med automatisk värmeavkännande avfyrning. Ger inte detta nog effekt så kan du även köpa till +paketet för ytterligare 160 000kr/mån. Då ingår en enklare napalmbombning, en låda handgranater, snubbeltrådsutlöst nödraket som lyser upp fälten samt en viltkamera med den senaste mailteknologin som backup om inte resterande skadeförebyggande åtgärder räcker. Låter detta intressant så kan du maila mig på seriösskydsjakt@stenhårt.nu Kan man ta pkt 1 och 3? Jo, har du f-skattsedel så man kan göra grisavdrag i deklarationen?
Publicerat November 1, 201312 yr Kan man ta pkt 1 och 3?Jo, har du f-skattsedel så man kan göra grisavdrag i deklarationen? Självklart! Men då krävs ett tillägg på 10 000kr/mån för ändring av befintligt paket. Jaja inga svarta grisaffärer här inte!
Publicerat November 1, 201312 yr Författare Låter kanon Särskillt då jag först nu såg att priserna var i kr och inte i euro! Gäller 36 månaders förskottsbetalning?