Publicerat Oktober 31, 201312 yr I biltemas katalog kan man hitta att de lagt upp en bild på deras nya foderspridare som har solcellsuppladdning till batteriet. När jag surfade runt på deras hemsida kunde jag inte hitta den och jag var i butiken och frågade. Där fanns den inte på lager, inte heller huvudlagret i Halmstad. Den verkar inte funnits i butik alls men planerats för släpp i höst. Någon som hört något? Skepp som gått under med alla spridare?
Publicerat Oktober 31, 201312 yr I vårat jaktlag har vi biltema spridare, vi har köpt lösa solcellspaneler finns ju också på biltema.
Publicerat November 1, 201312 yr Jag köpte i veckan en ny spridare på biltema i Halmstad. I kassan så fick jag veta att det kommit en ny modell med solcell och den skulle det ha inne. Så jag gick till varubyten/info och frågade och där sökte det på lagersaldo +centrallager. Men det fanns inget så slutsaten var att det inte kommit in ännu.
Publicerat November 22, 201312 yr Författare Den nya har nu dykt upp på hemsidan. När jag pratade med kundtjänst så skulle de komma den 15:e november men den är ännu inte ute i butik. Vi får väl se vad som händer.