Publicerat November 6, 201312 yr Bra pris på dessa på interjakt 9990kr. Har en själv och jag kommer aldrig göra mig av med den. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Publicerat November 8, 201312 yr Finns inte en modern halvis idag som jag har stött på som inte klarar av i varje fall vissa 24:or, frågan är trubbig tills dess att man anger klarar den så och så, ex trögtorp steel eller något annat fantasifullt märke. Tar man Hull/Lyalvale/Saga/Gamebore så kommer dessa att garanterat ladda om din halvis, annars är det något fel på den, eller ett hanteringsfel. /Christian
Publicerat November 8, 201312 yr Författare Då spestar jag väl frågan genom att fråga om den klarar gyttorp leadmax.. För bössan kommer användas mestadels till hagelstig..
Publicerat November 8, 201312 yr Om den inte funkar så går det garanterat att modda den lite så den laddar om, av nån som vet vad hen gör,givetvis.
Publicerat November 8, 201312 yr Bara positivt att säga om den för egen del, hittar man fel så har det troligen med personlig smak att göra.