Publicerat November 8, 201312 yr Jag har ingen anknytning till hunden på något sätt utan läste bara om det på Norrbottens-Kurirens webbplats nu på morgonen: http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=7081959 Hmmm, det har synts till en "varg" i området - men en gråhundstik och en varg, det är viss storleksskillnad så det borde inte vara samma. Hoppas bara att vargen inte nypt hunden :-( /Rikard
Publicerat November 8, 201312 yr Jag har ingen anknytning till hunden på något sätt utan läste bara om det på Norrbottens-Kurirens webbplats nu på morgonen: http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=7081959 Hmmm, det har synts till en "varg" i området - men en gråhundstik och en varg, det är viss storleksskillnad så det borde inte vara samma. Hoppas bara att vargen inte nypt hunden :-( /Rikard Konstigare saker har jag gört än folk som tar fel på en varg och en gråhund. Var över till grannen för ett tag sedan som beklagade sig över att dom hade räv på gården då och då. När vi stod och pratade kom "räven" igen, som då visade sig vara vår orangea bonnkatt.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.