Publicerat November 10, 201312 yr Hej alla! Jag har köpt ett sådant till älgbössan tidigare hade jag 1,5-6 Karl kaps men var inte nöjd pga liten förstoring och på 1,5ggr så blev hela bilden mindre och tubseendet större. Jag har klot det osett har aldrig tittat i ett så är det någon som har eller har haft ett så ös på med resensioner Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat November 10, 201312 yr Vad ska man säga, det håller inte samma kvalitet som Karl Kaps. Jag är personligen lite svag för Bushnell, det är ingen optisk toppkvalitet med brukbart, Elite 3200 är väl så billigt man kan komma undan och fortfarande få pålitlig kvalitet. Jag har och har haft lite olika Bushnell, 3200 och 4200, jag hade ett exakt som ditt ett tag men det gick vidare till förmån för nya projekt, det ångrar jag lite för det hade varit en bra reserv/extrakikare att ha liggande. Hoppas du blir nöjd, men mitt tips är att inte göra dig av med 1,5-6gluggen, du kan komma att inse dess förtjänster senare. Själv tycker jag det borde vara den optimala kompromissen på en allroundbössa.
Publicerat November 11, 201312 yr Författare På 1,5 ggr förstoring är den kass jag har skickat den till fabriken i Tyskland men tyckte inte den blev bättre dom justerarade paralallaxinställningen på den men... Vi får se hur eliten är tur jag inte är ibehov av optiskt under det ska bara jagas älg med den men skottfast är ett krav skönt att du skrev det Tack för svaret Mvh Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat November 11, 201312 yr har en och den är inte dålig, skottfast, bra ljus , hygglig optik att titta i set finns bättre kikarsikten, men den där duger till 95% av normal jakt, tråkigt men sant