Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Se hit, gå med, gör skillnad!

Featured Replies

Publicerat

Det finns en nystartad intresseorganisation för såna som oss, med mål att sätta press på EU...

https://www.facebook.com/FirearmsUnited

Check it out.

-- Mats

Publicerat
  • Författare

Officiell hemsida: http://www.firearms-united.eu/

-- Mats

Publicerat

Får definitivt ta och lyfta fram denna organisation på bloggen då det i stort sett ligger i linje med det jag ältat om och om igen de senaste månaderna.

Tack för tipset.

Publicerat

Lite svårt att se exakt vart de är på väg/strävar. Många tomma luckor att fylla innan man kan ta ställning fullt ut.

Bra är att man organiserar protesterna mot delar av Malmströmlinjen. Däremot känner jag mig inte helt bekväm i delar av retoriken, den speglar en lite annan samhällssyn än den jag har. Därmed inte sagt att jag inte är förberedd:

It is not fair if the only way to protect Yourself or Your loved ones is... counting on others. On people who have really nothing to do with You, Your life and Your family - the Police, the Military. When the time comes, when You door opens and a bad guy steps into Your line of safety, when seconds can judge life or death - would You really like to count on others to help You?

Publicerat

Tydligen kan man inte gå med utan att gå med i FB. :sad:

Publicerat

Tydligen kan man inte gå med utan att gå med i FB. :sad:

Ingen fara, FB är bara ute efter din själ.

Publicerat

Jag är på. :)

Publicerat

Har precis gått med :smile:

Publicerat

Ingen fara, FB är bara ute efter din själ.

Hm! Ja, dom är väl det!

Kan jag gå med gilla o avregga mig sedan?

Det får ju bara bli en engångsföreteelse i s f. :thumbsup:  

Publicerat

Kan man bara gå med via ansiktsboken är man ju out. Sorry

Publicerat

Lite svårt att se exakt vart de är på väg/strävar. Många tomma luckor att fylla innan man kan ta ställning fullt ut.

Bra är att man organiserar protesterna mot delar av Malmströmlinjen. Däremot känner jag mig inte helt bekväm i delar av retoriken, den speglar en lite annan samhällssyn än den jag har. Därmed inte sagt att jag inte är förberedd:

Den där texten har även jag lite svårt för och inget jag vill ställa mig bakom. Nu kanske inte delar av europa har samma nödvärnslag som vi men att uttrycka rädsla på detta sätt och att man behöver vapen för att skydda sig och polisen inte har med ens personliga skydd att göra känns bara fel. Dessutom tror jag att "self-defense" retoriken aldrig kommer få gehör i Europa på samma sätt som i USA så man skjuter sig bara i foten. Bättre de helt och hållet fokuserar på sportskyttet och jakten.