Publicerat November 14, 201312 yr Någon som äger ett par Woodline Kevlar Cover? Eller iaf klämt å känt på dem? Vad använder ni andra för byxor när ni jagar vildsvin? Sent from my iPad using Tapatalk
Publicerat November 17, 201312 yr Detta är en populär post. Vanliga härkila prohunt, funkar när man har ballar av stål;-)
Publicerat November 17, 201312 yr varmare delen av säsongen ett par gamla m90 kallare delen ett par swedteam goretex. /Reine
Publicerat November 17, 201312 yr Skinnbrallor då det tydligen uppskattas av mina forumvänner Nja lädershorts uppskattas, läderhosen!
Publicerat November 19, 201312 yr Författare Ni som använder kevlarbyxor, vart sitter kevlaret i brallorna? Finns det några andra skydd? Sent from my iPad using Tapatalk
Publicerat November 19, 201312 yr Har faktiskt börjat köra med swedteams protection byxor nu efter att skinnbyxorna gått sönder. Funkar bra men tror de blir för varma I början på säsongen om man går mycket. Annars känns de kanon. (bara använt dom några ggr)
Publicerat November 19, 201312 yr Författare Har faktiskt börjat köra med swedteams protection byxor nu efter att skinnbyxorna gått sönder. Funkar bra men tror de blir för varma I början på säsongen om man går mycket. Annars känns de kanon. (bara använt dom några ggr) Kommer inte att gå speciellt mycket utan vill gärna ha extraskyddet vid eventuella eftersök och jakt med hund.
Publicerat November 19, 201312 yr Detta är en populär post. Kommer inte att gå speciellt mycket utan vill gärna ha extraskyddet vid eventuella eftersök och jakt med hund. Eftersök och jakt med hund och kommer inte att gå mycket???
Publicerat November 19, 201312 yr Författare Jakt med hund är jag passkytt. I trängre skog. Vid eftersök bryr jag mig inte om det blir varmt. Insåg att det lät lite dumt...
Publicerat November 20, 201312 yr Har Eurohunts vildsvinsbyxor. Jävligt sköna. Testa swedteams men har du lite saker i sidofickorna blir dom sjukt trånga... eurohunts är utanpåliggande. Kevlar överallt med förstärkt insidan av byxbenen.
Publicerat November 20, 201312 yr Har Eurohunts vildsvinsbyxor. Jävligt sköna. Testa swedteams men har du lite saker i sidofickorna blir dom sjukt trånga... eurohunts är utanpåliggande. Kevlar överallt med förstärkt insidan av byxbenen. vad heter dom?
Publicerat November 20, 201312 yr Stugun, beställde ett par idag. Blev närkontakt i helgen. På skjuten gris som reste sig och fick en pärla från höften på 4 meter! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk