Publicerat November 16, 201312 yr Detta är en populär post. Idag var det slut för min lilla Sara. Hon fick troligtvis en hjärnblödning eller liknade i natt så det var ju bara att ringa veterinären och se till att hon fick somna in förgått. Hon han ju bli 15 ½ så åldern hade ju hon inne för den sista resan till dom sälla jaktmarkerna. Hon var ju inte den bästa jakthunden men den snällaste hunden jag har stött på. Vila i frid min lilla Sara
Publicerat November 16, 201312 yr Det inger respekt att Sara blev så gammal Du förlorade en gammal vän och kamrat och det är beklagligt
Publicerat November 16, 201312 yr Beklagar, alltid en sorgsen historia när någon man tagit till hjärtat går ur tiden.
Publicerat November 16, 201312 yr Lider med dig Edsvalla, har ju själv varit där nyligen. Du får trösta dig med att hon fått leva ett långt liv med en omtänksam husse. Nu är hon i hundhimmelen där hon får jaga så mycket hon vill, hon träffar säkert min Atos där och han älskade alla tikar. Stig
Publicerat November 16, 201312 yr Jobbigt, beklagar! Skickat från en onödigt stor telefon, levererad av Televerket.
Publicerat November 17, 201312 yr Alltid lika tungt. Minns de många lyckliga stunderna som finns med ett långt hundliv även om saknaden och smärtan känns tung och svår. Beklagar sorgen//Ulf
Publicerat November 17, 201312 yr Beklagar. Alltid lika jobbigt att förlora en vän även om det är åldern som tagit ut dem....