Publicerat November 16, 201312 yr Var inne hos en vapenhandlare idag och hittade en winchester spr. Efter att ha googlat lite verkar det som att FN bygger dessa. Någon som har erfarenhet kring dessa bössor? Den jag tittade på var kamrad i 308w och verkade riktigt trevlig. Ska tydligen ha mcmillan stock från fabrik och hade dessutom picatinny monterad. Vet inte alls hur deras bössor står sig om man jämför de med tikka, sako etc. Kom gärna med lite input då jag funderar på att inhandla en ny bössa.
Publicerat November 16, 201312 yr Winchester eller FN spr är samma bössa,Sen är spr bara en del av modellbeteckningen,dom går att få med ett flertal olika McM kolvar. Mycket bra grejor helt enkelt! /Mike
Publicerat November 16, 201312 yr Författare Winchester eller FN spr är samma bössa,Sen är spr bara en del av modellbeteckningen,dom går att få med ett flertal olika McM kolvar. Mycket bra grejor helt enkelt! /Mike Tack. Känns som det är något att kolla vidare på. Säljaren var dock upptagen så jag förstod aldrig om 25000kr var ink tuben på. Verkar vara dåligt med butiker som säljer dessa. Får kolla nästa vecka vad som finns att få