Publicerat September 12, 200619 yr vet ni av några bra billiga weshops med jakttillbehör? Jag är lite ute efter en likadan eller liknande fällkniv som finns på jaktsidans förstasida, den fällkniv de använder då de tar han om rådjuret. kniven hade bland annat även en buköppnare.
Publicerat September 12, 200619 yr kniven heter victorinox hunter och finns bla här.... http://www.addnature.com/default_redir.asp...p?dept_id=11162
Publicerat September 14, 200619 yr Författare Nu har jag köpt en victorinox hunter. En sak dock som slår mig. Låsbart knivblad - bra bra Såg - Bra bra Buköppnare - bra bra pincett - kan vara bra Skruvmejsel (vanlig) - bra bra Men sen kommer det: Tandpetare??? Hela skogen är ju full av tandpetare Pryl - vad sjutton ska man med den till kapsylöppnare? Kapsyler kan öppnas med nästan vad som helst Korkskruv - ja e sån behövs ju minst en gång vart 20onde år i skogen Vad jag däremot saknar istället för de sisträknade är en kryssmejsel och en konservöppnare Vilken injengör har de anlitat för att designa denna kniv? Han kan inte ha varit i skogen mycket den mannen. :-
Publicerat September 14, 200619 yr vet ni av några bra billiga weshops med jakttillbehör?Jag är lite ute efter en likadan eller liknande fällkniv som finns på jaktsidans förstasida, den fällkniv de använder då de tar han om rådjuret. kniven hade bland annat även en buköppnare. Du kan kika på www.nollkoll.tk. På den länken hittar Du det mesta.