Publicerat September 12, 200619 yr Tjena alla hunters! Har en smått dryg fråga till alla som kan lite om ammunition å håller på med handladdning m.m.... var kan man köpa den billigaste ammunitionen?(på nätet från företag motsvarande då) och i så fall vad kostar den..? skulle vara mycke tacksam om nån kunde tipsa om jäkligt billig ammo som inte är alldeles för kass i precision! är intresserad av både övnings och jaktammo. även till kal. 222 rem. vill kunna öva en hel del mer än jag har råd med idag så det skulle vara guld värt om ville sälja grymt billig ammo till min husqvarna 30-06:a och 222 rem ammo till min kombi-bock! tack på förhand! Mvh Mattias
Publicerat September 12, 200619 yr Köpa via nätet kan bli dyrt, eller i alla fall frakten för den måste gå som farligt gods. Ha det i åtanke om du funderar på att beställa via nätet.
Publicerat September 13, 200619 yr ok! bästa sättet är alltså att kontakta företag å hemladdare på nätet som vill sälja å sen åka dit å köpa...!? fast dä blir ju fan lika dyrt dä för bensinen kostar ju satan också.. får väl lägga in en liten annons här å nu då att JAG VILL KÖPA BILLIG 30-06 OCH 222 REM AMMO! SÅ HAR DU MYCKE TILL ÖVERS SÅ KONTAKTA Å SÄLJ DEN TILL MIG FÖR RUNT 4KR STYCKET (30-06 då) ELLER STRAX ÖVER! å 222 ammo´n för jäkligt bra pris också!!! ring på: 070-2776373 /mattias ;D
Publicerat September 13, 200619 yr hmm... kom på att man kanske inte får göra en sån efterfrågan/annons här..? är ju bara till mig själv som ja ska köpa så ja hoppas dom har överseende med det.. ber om ursäkt annars!
Publicerat September 15, 200619 yr Jag bor i Småland, tänkte bara det kunde vara bra att veta om det var någon som kunde tipsa om handlare i din närhet och så. Att sälja handladdad ammuntion utan tillstånd är inte lagligt så du kanske inte får så många svar på det.
Publicerat September 24, 200619 yr nix ja vet. men ja har hört att det finns nån här i närheten som har tillstånd å säljer. från kristinehamn tror ja han skulle va. kommer inte på vad han heter bara.. å ifall det finns fler häromkring som ja inte vet om så skulle ja va tacksam om nån kunde tipsa mig! annars är ja intresserad av å få reda på om det finns nån handlare som har jäkligt bra priser på 30-06 å 222 ammo för ja har inte riktigt tid å börja med ytterligare en hobby å ladda själv med allt vad det innebär för jag har en 6 månaders baby hä,r å så är ja med i hemvärnet, å fiskar en massa å spelar innebandy å allt möjligt å så lär man ju knega från 7-4 mä så det blir ju inte så mycke tid över nu...! får väl bli nån gång i framtiden när barnet blitt lite mer självständigt så man får mer tid till allt.
Publicerat September 24, 200619 yr Du får väl ta dig en dagsutflykt till Torsbo Handels dom har hyggliga priser tycker jag.