Publicerat November 25, 201312 yr Hej! Är det någon som har erfarenhet av Maral? Går i vapenbytar tankar och det väger nog mellan Maral och R8. För och nackdelar om det är någon som har?!
Publicerat November 26, 201312 yr Hej! Är det någon som har erfarenhet av Maral? Går i vapenbytar tankar och det väger nog mellan Maral och R8. För och nackdelar om det är någon som har?! Fundera om du behöver pipbytare eller ej, om behovet finns. Så är valet enkelt r8.
Publicerat November 26, 201312 yr Maralen är snarare en vidareutveckling av blasern, iaf när det gäller tankesättet med snabb repetering. Farsan har köpt en, han verkar nöjd. Tiden får utvisa, men bössan är fin.
Publicerat November 26, 201312 yr Maralen är snarare en vidareutveckling av blasern, iaf när det gäller tankesättet med snabb repetering. Farsan har köpt en, han verkar nöjd. Tiden får utvisa, men bössan är fin. Vidare utveckling av blaser, nää. Det är ju bara en Bar utan gasomladdningsmekanism.
Publicerat November 26, 201312 yr Maral är en modebössa utvecklad på bar. Blaser är en ren rakrepeter. Kvalitén vet jag inget om, jag hade iaf tagit en R8 o då gillar jag inte ens blaser.
Publicerat November 26, 201312 yr Jag hade valt Maralen just för att den är udda och intressant. VÅGA STICKA UT :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Publicerat November 26, 201312 yr Har läst en del om Browning Maral min personliga uppfattning är att det blir en flopp. Enda anledningen till att Browning gör detta vapen nu är att flera länder planerar att förbjuda halvautomater för jakt. Konstruktionen är lite tveksam och den kan inte konkurera med Blaser i mina ögon. Att repetitionen går snabbare med lite övning lockar säkert vissa men varför köpa en halvauto utan gasomladdningsmekanism så länge en fungerande halvauto är laglig?