Publicerat December 7, 201312 yr hörde att denna pipan var på g, någon som kan bekräfta? andra kalibrar som är på g till helixen?
Publicerat December 11, 201312 yr Är det den standardmodellen som ska få en pipa i kaliber .416? Risken är nog att den blir rätt stöddig att skjuta med... Bössan är ju ganska lätt, (men stockningen känns bra tycker jag) Jag tycker t.ex att R93 med plastkolv i 9,3X62 är riktigt dryg att skjuta med i alla ställningar utom stående "jaktskott". Men alla är vi ju olika....
Publicerat December 11, 201312 yr Är det den standardmodellen som ska få en pipa i kaliber .416? Risken är nog att den blir rätt stöddig att skjuta med... Bössan är ju ganska lätt, (men stockningen känns bra tycker jag) Jag tycker t.ex att R93 med plastkolv i 9,3X62 är riktigt dryg att skjuta med i alla ställningar utom stående "jaktskott". Men alla är vi ju olika.... Det är ju fan skönare än att göka ju ;-)
Publicerat December 11, 201312 yr Författare helix och 9,3 tycker jag är trevlig med ljuddämpare, utan vet i sjutton!
Publicerat December 11, 201312 yr Hur skulle de fixa den stötbotten på en Helix? Jag är extremt skeptisk. Har du ätit konstiga svampar nu igen ozzian?
Publicerat December 12, 201312 yr Då ska du nog se över dina partners, Hubler Hubler gillar bara att suga.
Publicerat December 12, 201312 yr hörde att denna pipan var på g, någon som kan bekräfta? andra kalibrar som är på g till helixen? Jag tror att Pfrep beställde den, men det kan ha varit 450 Rigby, jag har dålig koll...
Publicerat December 12, 201312 yr Jag tror att Pfrep beställde den, men det kan ha varit 450 Rigby, jag har dålig koll... Ljug inte. Jag tog en .500 jeffery