Publicerat December 12, 201312 yr Browning A5 är tämligen ofta spånglös, jävla skitbössa den där punglösa hen-fjollan John Moses smäckat ihop. ;) Inte den jag hade..... Fö noterar jag din nedlåtande ton mot profeten - du kommer att brinna i helvetets skärseldar tillsammans med turkiska och amerikanska skrotbössor. T
Publicerat December 12, 201312 yr John moses gillar ju spånglöst. Aha, det är därför B25an kommer i en uppsjö av olika varianter på spång? För att han inte gillade spänger? Onekligen en lite udda lösning om man som konstruktör inte gillar set upen. Jag tror man får sätta upp en 11:e nivå i helvetet när det är dags för din del..... /T
Publicerat December 12, 201312 yr A5 som Browning såg som sin främsta skapelse har gjorts utan spång och han poserar dessutom med en slik på några rätt kända foton. Och man behöver inte ogilla spänger bara för att man även gillar spånglöst. /Sidelock som gillar både Browning, A5 och spänger.
Publicerat December 12, 201312 yr En hagelbössa utan spång är som ett kikarsikte utan riktmedel - det funkar för visso mem är fullt som själve fan i blommig klänning..... /T
Publicerat December 12, 201312 yr Sidelock! Ta det med Sankte Per när det är dags! Högre instans har företräde i frågan - vår herre jagar rapphöns med en Stephen Grant SLE med sidolever. Jag tror inte ni syndare ska oroa er för vad Pelle säger i porten utan förr varför ni aldrig ens kommer fram till ringklockan. /T
Publicerat December 12, 201312 yr Uppvuxen i Jönköping/Huskvarna har man ju hört en del vilda teorier om skärseld och himmelrike. Det här börjar likna något man skulle kunna ta till sig. Tror ni staten kan tänka sig skjuta till medel för att uppföra en helgedom?
Publicerat December 12, 201312 yr Högre instans har företräde i frågan - vår herre jagar rapphöns med en Stephen Grant SLE med sidolever. Jag tror inte ni syndare ska oroa er för vad Pelle säger i porten utan förr varför ni aldrig ens kommer fram till ringklockan. /T Snälla flickor hamnar i himlen syndiga i helvetet;-) Så valet var inte svårt:-D Är Krighoffen något att ha då? Är ett helt annat pris kan man tänka? S
Publicerat December 12, 201312 yr En hagelbössa utan spång är som ett kikarsikte utan riktmedel - det funkar för visso mem är fullt som själve fan i blommig klänning..... /T Browning a5 mao.. Röstar på blaser d99 ozzian. Har en själv o gillar den skarpt!
Publicerat December 13, 201312 yr Browning a5 mao.. Röstar på blaser d99 ozzian. Har en själv o gillar den skarpt! Har du en D99 i DSD Turbo? Kaliber?
Publicerat December 13, 201312 yr Nope tyvärr inte. Bara vanlig drilling då det är de jag behöver mest men funderingarna finns ju på ett till pipset längre fram i tiden.