Publicerat December 8, 201312 yr Hejsan , jag har problem med min bock 12/70 , den klickar och jag skulle behöva byta stiften o även fjädrar. Är det någon som vet nånstans man kan beställa dessa ? Jag vill hellre byta själv än att lämna in . Geväret heter Nikko Shadow . Själv har jag sökt på alla möjliga sidor efter reservdelar men hittar inga sidor som kan ge mig vad jag behöver. Skulle vara toppen om ni visste något ! MVH Daniel !
Publicerat December 8, 201312 yr Ja, är det en äkta Nikko? Dvs Kodensha? Du kan ju prova om Mirokudelar passar, det är en hel gemensamt mellan Nikko och Miroku. Men du måste hur som passa in slagstiften.... Annars är det svarven som gäller och gör två nya stift, fjädrarna brukar vara det minsta problemet. T
Publicerat December 8, 201312 yr Författare ja asså jag är ju inte någon vapenexpert men på licensen står det nikko shadow . Men vet du någon sida dom har som man kan beställa från eller höra med ? väldigt tack för svar ..
Publicerat December 8, 201312 yr Mirokudelar brukade Hans Olsson alltid ha hemma, förmodligen är det Gyttorp/Småländska som har agenturen. Kolla med dem. Jag antar att du vet hur man passar i stift med, det är inte rocket science men de måste passas in.... Vet du inte vem som har stift hemma ska du kanske inte byta den själv. T
Publicerat December 8, 201312 yr Författare Jaha okej tack så mycket . Jag tror jag ska klura ut det .
Publicerat December 8, 201312 yr Jaha okej tack så mycket . Jag tror jag ska klura ut det . Klura inte fel bara - det är inte så roligt med tändhattsgenomslag på en hagelpang. T
Publicerat December 9, 201312 yr Författare nä det kan jag föreställa mig . Du har ingen sida till någon du nämt eller är det gyttorps hemsida du hänvisar till ?
Publicerat December 9, 201312 yr Författare Tack så mycket ! Nu ska jag nog klara mig och inte störa mer .. som sagt tusen tack för hjälpen !