Publicerat September 13, 200619 yr En rekord Älg har fällts i Vilhelmina, en 42 tagare. http://www.folkbladet.nu/2006/09/13/rekord...d-i-vilhelmina/
Publicerat September 13, 200619 yr ful men tuff....skulle tro att den kommer vara med på bild i jakttidningarna åxå....samma bild och samma text i alla tidningarna....
Publicerat September 13, 200619 yr Det hade ju ändå fyllt sin plats på väggen som det fulaste och mest orginella hornet som man har skådat. ;D
Publicerat September 13, 200619 yr Fy fan vilken kamelkrona,kanske nått för araber att bygga sänggavel av... Ändå grattis till din fina trofe.........den är unik
Publicerat September 14, 200619 yr Åh f-n, den gubben har jag juh träffat ett antal ggr på jakt..ballt!
Publicerat September 14, 200619 yr Det jag har börjat att fundera på, är om det kan vara ett missväxt horn efter det radioaktiva nedfallet från Tjernobyl ??? ??? ??? Om jag inte minns fel så fick dom väl radioaktivt nedfall över västerbotten också.
Publicerat September 15, 200619 yr Jag tyckte den var orginell. Måste säga att den är klart charmig Kan det vara ett genetiskt fel?? Eller är det bara evolutionen som spelar oss ett sprat ??? /Svinhagen
Publicerat September 15, 200619 yr Jag tyckte den var orginell. Måste säga att den är klart charmig Kan det vara ett genetiskt fel?? Eller är det bara evolutionen som spelar oss ett sprat ??? /Svinhagen Det vet man aldrig. ;D
Publicerat September 20, 200619 yr Han skall nog vara glad att älgen gjort honom tjänsten att feja först ;D