Publicerat December 11, 201312 yr Fick IE 11 i datorn härom natten, nu kan jag inte klicka på svara och få med qouten eller klistra in i meddelande rutan på snabbsvar eller fullständig editor. Bara jag som har bekymmer med det eller är det något med TT??
Publicerat December 11, 201312 yr Detta är en populär post. Installera Google Chrom ist och gör om den till din webläsare. http://www.google.se/intl/sv/chrome/browser/
Publicerat December 11, 201312 yr Författare Nej tack, finns för mycket speciella skrivet ute på nätet som bara funkar som det skall i IE tyvärr. M$ kan ju inte följa fastslagna standarder utan hittar på lite själv och kodar sen folk efter dem så blir det inte bra...
Publicerat December 11, 201312 yr Hej Jag är medveten om problemet och det är IPB också. Dock har jag ingen lösning just nu, sitter med samma problem själv... //Niclas Lundin
Publicerat December 11, 201312 yr Hjälper det inte att lägga till JS i kompatibilitetsvyn? Skickat från en onödigt stor telefon, levererad av Televerket.
Publicerat December 11, 201312 yr Håller på med en lösning just nu, kommer nog att vara klart till i morgon. //Niclas
Publicerat December 12, 201312 yr Precis vad skulle det vara som inte funkar i Chrome? Jag stöter ofta på Internet-Exploder-annars-funkar-inte-sidan-varningar, går in på sidorna och de funkar galant. I Chrome. Utan tjafs. Det gäller banker, betallösningar, bokningstjänster och annat - allt funkar.Hur ini helvete sugig IE varit sen version 4 är allmänt känt, hur fullkomligt oanvändbar den varit sen 6 eller 7 borde också vara det. Bort med skiten! BORT!!! -- Mats
Publicerat December 13, 201312 yr Författare Nu börjar väl det mesta fungera, men med tanke på att M$ tolkade HTML standarder på sitt eget vis och fixade så många användare kodare nyttjade dem gjorde ju att sidor skapade för IE var helt omöjliga att se vettigt i webbläsare. När Chrome kom gick den inte installera på alla maskiner heller, gjorde mig väl negativt inställd till den läsare då alla 5-6 maskiner jag installerade den på kraschade den bara på i uppstarten. Om man ser till baka till -95 då jag började surfa så var Netscape Navigator som regerade på jorden! Och idag är man väl kvartvingade i IE träsket då vi inte FÅR köra någon annan webbläsare...
Publicerat December 13, 201312 yr OT fråga: hur får jag bort att Chrome öppnar ads.yahoo av sig själv?
Publicerat December 13, 201312 yr OT fråga: hur får jag bort att Chrome öppnar ads.yahoo av sig själv? Får du fram det när du startar Chrome? Uppe i h. hörn kan du gå in i inställningar o skriva vad du ska ha för sida som startar webläsaren. Jag har Google.se som startsida.
Publicerat December 13, 201312 yr Får du fram det när du startar Chrome? Uppe i h. hörn kan du gå in i inställningar o skriva vad du ska ha för sida som startar webläsaren. Jag har Google.se som startsida. Har också google som startsida och det startar alltid med den sidan. ads.yahoo kan öppna en egen flik när som helst när man har Chrome igång, men tror inte det hänt när jag startat Chrome.
Publicerat December 13, 201312 yr Har också google som startsida och det startar alltid med den sidan. ads.yahoo kan öppna en egen flik när som helst när man har Chrome igång, men tror inte det hänt när jag startat Chrome. Ok! Ett litet missförstånd. Jag trodde att det öppnade när du startade Chrome.
Publicerat Januari 28, 201412 yr Författare Fortfarande omöjligt och klistra in saker i svara fönstret eller att citera inlägg med IE11, dog lösningen ut eller vad händer??
Publicerat Maj 22, 201412 yr Prova att köra siten i "compability mode" (vet inte vad det heter på svenska, verktyg->kompabiliets läge ??), då kommer ÌE rapportera sig som en IE, ser iaf ut att fungera. inklistrat, (Fortfarande omöjligt och klistra in saker i svara fönstret) Skriver i IE 11 i compability mode. /S Fortfarande omöjligt och klistra in saker i svara fönstret eller att citera inlägg med IE11, dog lösningen ut eller vad händer??