Publicerat December 13, 201312 yr Hej! De känns påpassligt att presentera sig lite kort. Jag är en kille på 30+ år som bor i Lund tillsammans med fru och barn. Jag har sedan barnsben varit mycket intresserad av djur och natur, men först på nu på senare tid har jag haft möjlighet att göra realitet av min dröm att jaga. Nu har jag en komplett jägarexamen och vapen så jag letar del i jaktlag och/eller jaktmark för tillfället. Utöver jakten så fiskar jag gärna. Tillsammans med mitt intresse för djur och natur har jag matlagning i allmänhet, och grillning i synnerhet, som ett kärt intresse. Jag driver även en site om detta och skriver med jämna mellanrum recept till en jakttidning. Dagligdags arbetar jag med marknadsföring på ett läkemedelsbolag.
Publicerat December 13, 201312 yr Välkommen. Jag tror du hamnat precis rätt här. Jag kikade på din blogg, snyggt. Du verkar vara en hejare på viltmat, kul!
Publicerat December 15, 201312 yr Tack alla för ett fint mottagande! Varsågod! Då får du bjuda igen på det som du har att bjuda på.