Publicerat December 21, 201312 yr Är det någon som har testat att använda bakändan på en patron som inlägg...skulle kunna vara häftigt på en jaktkniv?
Publicerat December 21, 201312 yr Har bestämt för mig att jag sett det på bild, kommer dock inte ihåg knivmakaren.
Publicerat December 21, 201312 yr Är det någon som har testat att använda bakändan på en patron som inlägg...skulle kunna vara häftigt på en jaktkniv? Jag har testat. La in den sist som dekoration på sidan av skaftet, tror det är svårt att lägga in den innan polering. Har tyvärr ingen bild, tack vare min kära hustru vet jag att handgjorda knivar inte pallar diskmaskinen så bra /M
Publicerat December 21, 201312 yr Jag har testat. La in den sist som dekoration på sidan av skaftet, tror det är svårt att lägga in den innan polering. Har tyvärr ingen bild, tack vare min kära hustru vet jag att handgjorda knivar inte pallar diskmaskinen så bra /M Inga knivar skall någonsin in i diskmaskinen, finns inget som förstör dem så mycket som det!!!
Publicerat December 21, 201312 yr Inga knivar skall någonsin in i diskmaskinen, finns inget som förstör dem så mycket som det!!! Jupp, men min hustru är empiriker. Törs jag säga att jag gömt mina slaktknivar /M