Publicerat December 23, 201312 yr Detta är en populär post. Idag fick jag nog den bästa julklapp en jämthundsägare kan få.... Min tik tog sin tredje raka 1:a på jaktprov idag. Prel. över 80 p. Stolt husse firar med en Lagavulin 16 nu. God jul allihopa! /Lars.
Publicerat December 23, 201312 yr härligt, men borde hunn inte va värd en Laphroaig! kan inte reglerna men är hunn champ nu eller krävs nått dubbelprov?
Publicerat December 23, 201312 yr Författare Tack allihopa! Har en utställning i Orsa den 11:e,då är hon champion. Ska tippa i mig en Laphroaig också. Wilda ligger o snarkar bredvid mig.
Publicerat December 23, 201312 yr Tack allihopa! Har en utställning i Orsa den 11:e,då är hon champion. Ska tippa i mig en Laphroaig också. Wilda ligger o snarkar bredvid mig. Du låter säker? är det Lagavulin som talar eller ska man betta på bettson?
Publicerat December 25, 201312 yr Stort grattis, måste vara en riktigt fin känsla. Caol Ila är väl annars ännu rökigare?