Publicerat December 25, 201312 yr Är det någon här som vet måtten på den fyrkantiga delen som dioderna sitter i på Gyttorps åtelbelysning? Ser jag rätt om jag säger att det är ett hål i mitten att skruva fast de i? Och isf hur stort är det hålet? Anledningen till att jag frågar är att jag tänkt att göra ett fäste för denna belysning till foderspridaren. Skickar med en bild så ni är med på vilken åtelbelysning jag menar. //Per
Publicerat December 25, 201312 yr Är det någon här som vet måtten på den fyrkantiga delen som dioderna sitter i på Gyttorps åtelbelysning? Ser jag rätt om jag säger att det är ett hål i mitten att skruva fast de i? Och isf hur stort är det hålet? Anledningen till att jag frågar är att jag tänkt att göra ett fäste för denna belysning till foderspridaren. Skickar med en bild så ni är med på vilken åtelbelysning jag menar. //Per Då frågar jag dig, ska du köpa den och sätta på åteln? i så fall kan du måtta i lugn o ro när grejjerna är hemma
Publicerat December 25, 201312 yr Författare Då frågar jag dig, ska du köpa den och sätta på åteln? i så fall kan du måtta i lugn o ro när grejjerna är hemma Problemet ær att jag ær 22 mil utanfør Norges kust. Skulle bygga grejerna hær o ta med hem. Annars skulle jag sjælvklar mæta sjælv. Vill inte vænta 2 månader på att kunna bygga førstår du