Publicerat December 25, 201312 yr Tänkte montera en rödpunkt lågt på en M98. Har varit inne på aimpont H1 eftersom jag har god erfarenhet av deras 9000 serie. Annars Docter eller Burris då de går att montera ännu lägre. När jag letade hitta jag Delta Optical Mini Dot? Är de någe att ha? Känns lite Hobbex? Verkar va en docter kopia? Värt att prova? Eller ska man köpa Docter direkt? Ni som använder Docter och Burris har ni haft problem mef dem? Vatten, barr, mm S
Publicerat December 26, 201312 yr verkar som att du har rätt i att det är en hobbex pryl då den är troligtvis för softairgun
Publicerat Januari 11, 201412 yr Om du provar och den inte håller måttet får du säkert lämna tillbaka den. Gör en deal med George på astrosweden. Det jag har av Delta imponerar faktisk med tanke på prisett...
Publicerat Januari 12, 201412 yr Pratade med Georg om sådan här då det fanns ett fäste på denna som var regerbart mellan 6-14 mm sa till honom att är det dålig kvalitet så köper jag hellre något dyrare men ha sa att dom sålt ca 40-50 styck utan att drt varit något tyvärr har jag inte fått tummer ur att pröva själv
Publicerat Januari 12, 201412 yr Författare Ok ska ringa och kolla med honom. Men är skeptisk! Har avlivat ett aimpoint så grejerna lever hårt. S.
Publicerat Januari 13, 201412 yr Vad har du avlivat med? Vad är det för dunderkaliber? Vad med ett par sådana här. då får du både och...