Publicerat December 27, 201312 yr Gott slut & gott nytt för det första... Och så undrar jag om någon kan rekommendera en vapenhandlare i Västerbotten, Norrbotten eller Jämtland som är "bra att ha att göra med"? Särskilt när det gäller inbyte av jaktvapen...
Publicerat December 27, 201312 yr I och för sig i Västernorrland, sist jag bytte vapen gjorde jag det på norrländska vapenaffären (jakt.se) i Sundsvall. Sent from my GT-P3110 using Tapatalk
Publicerat December 27, 201312 yr Jakt och trofé i Boliden har jag hört gott om vad gäller sådana affärer.
Publicerat December 27, 201312 yr tror fritid & vildmarksliv i piteå är dom du ska kolla först med när det gäller inbyten. dom går bra att göra affärer med.
Publicerat December 29, 201312 yr Författare Jorå V-norrland ingår också i min aktionsradie Ska absolut svänga förbi och prata på föreslagna ställen. Tack för tipsen.
Publicerat December 29, 201312 yr Jaktgården i Norr ligger i Långviken Skellefteå Kommun, dom har börjat med vapen. http://www.jaktgarden.se/
Publicerat December 31, 201312 yr Kan också rekomendera fritids och vildmarksliv i piteå. Bra service bra priser :biggrin: