Publicerat December 28, 201312 yr Detta är en populär post. Hörde att tiken fick minst två rejäla utfall innan jag va framme. Stod direkt i upptaget. o Se på fan hon letade upp den på frisök.. När jag va där så va hon försiktigt som fan, verkade stå allt för långt från grisen vilket retade mig en hel del... men så va det visst inte märkte jag... Blackie skyms nog av bössa och mina händer i bilden. Grisen kommer ut från vänster och vinklar direkt mot mig när den ser mig....eller om den vinklar efter hunden, Fick iväg tre bulor, tror andra tog men missade nog första och tredje.. iofs satt det ett i klöven.... men fan vet om inte klövträffen va något äldre. Small gjorde det och undan gick de o arg va hon allt.... Hon gick omkull en 50 m bort. Kan väl säga att jag tog det jävligt försiktigt när jag gick dit. Blackie hade sån respekt för den döda nassen att hon bara skällde, hon luggar annars alla döda grisar men denna passade hon sig jävligt noga för.... så jag trodde ett tag att den levde även om den inte rörde sig när jag peta på den med bösspipan. Alltid kul när hjärtat hoppar över nått slag sådär bara