Publicerat December 29, 201312 yr Hej ! Jag köpte en baikal ij 27 mch på impuls av svärfar tillsammans med ett vapenskåp. Tänkte ha den som slit o släng bössa men fick nu istället för mig att byta in den till förmån för en mer "riktig" bössa till tanten. Frågan är nu vad den är värd. Den är oskjuten! Tillbehör finns. Dock svårt att kalla den ny då den är några år. Nypriset var 4500kr Handlaren ska ju även tjäna en slant, är jag rätt ute om jag släpper den för 2500-3000kr?
Publicerat December 29, 201312 yr DU är rätt ute, men inte handlarn! Tvivlar på att du får så mycket i inbyte.
Publicerat Januari 22, 201412 yr Detta är en populär post. Sålde min för en 5 liters dunk med hembränt och det är den överlägset bästa affär jag gjort och nånsinn kommer att göra i mitt liv
Publicerat Januari 22, 201412 yr Hej ! Jag köpte en baikal ij 27 mch på impuls av svärfar tillsammans med ett vapenskåp. Tänkte ha den som slit o släng bössa men fick nu istället för mig att byta in den till förmån för en mer "riktig" bössa till tanten. Frågan är nu vad den är värd. Den är oskjuten! Tillbehör finns. Dock svårt att kalla den ny då den är några år. Nypriset var 4500kr Handlaren ska ju även tjäna en slant, är jag rätt ute om jag släpper den för 2500-3000kr? Hade jag haft den bössan trotts att den är oskjuten hade jag nog försökt att få 1500kr för den. Så 3000kr är väldigt väldigt bra. Sälj och gör någon annan missnöjd
Publicerat Januari 22, 201412 yr Författare Har bestämt med handlaren att jag får 2400kr om jag köper något annat som kostar minst 5