Publicerat December 29, 201312 yr hej alla glada jägare har blivit erbjuden en mark uttanför älghult i småland undrar om någon vet om det finns dov och kron runt älghult gris vet jag att det finns tack på förhand marlin
Publicerat December 29, 201312 yr Jag bor 2 mil därifrån och har sett ett ev spår för 4 år sedan, så om dom finns så är dom inte många! vad är det för arrende priser där?
Publicerat December 29, 201312 yr Bra tänkt med en andra åsikt om bestånden. Finns ju en hel del oseriösa inom det mesta och så även jakten.
Publicerat December 29, 201312 yr Ozzian vet säkert bättre. Men jag jagar inte långt därifrån och har en på jobbet som är därifrån och har mark där. Grisstammen är inte stor mig veterligen är väl mer på gång.. Rätta mig om jag har fel ozzian.
Publicerat December 29, 201312 yr gris finns, men inget jätteproblem, men jag har typ 30 grisar på en åker, men inget mer på 850 ha! å den åkern är gräns, så ingen kul jakt! men om man får åtla så kan det bli riktig trevlig jakt!