Publicerat Januari 1, 201412 yr Har pga av dålig gristillgång och något återbud lite dåligt med jakt de närmaste dagarna. Men har tre dugliga gris och älghundar som skulle behöva jaga.
Publicerat Januari 2, 201412 yr Författare Ser dåligt ut. Har harvat runt på egna markerna de två senaste dagarna så nu har jag inget kvar.
Publicerat Januari 3, 201412 yr Författare Ska kolla lite, kanske Heda på Måndag eller i Helgen? // Är väl mest i morgon och söndag som gäller. Måndag har vi jakt.
Publicerat Januari 4, 201412 yr Är du jävligt dessperat så är jag utan hund imorgon Abbi har svullnat och ömmar om en klo
Publicerat Januari 4, 201412 yr Författare Är du jävligt dessperat så är jag utan hund imorgon Abbi har svullnat och ömmar om en klo Jo rätt desperat är jag ju.Var ju synd att jag redan lovat att prova på våra älgtomma marker i Lenhovda. Så nu gick du miste om att se ett gäng odugliga hundar.
Publicerat Januari 4, 201412 yr Författare Dyker du upp i Moheda i slutet av månaden. Nä det tror jag inte. Har inte hört något om det.
Publicerat Januari 27, 201412 yr Författare Saknar jakt på onsdag. Har tre utvilade hundar varav en är som en duracellkanin just nu.
Publicerat Januari 27, 201412 yr Författare Ska kolla med polarn. // Stavar som en kråka även utan Iphonen.. Gör det.
Publicerat Januari 28, 201412 yr Författare Verkar bli att jaga på smålands viltfattigaste marker i morgon också.
Publicerat Januari 28, 201412 yr Synd att vi inte behövde fler hundar imån, ska ut på engaholm sista gången för denna säsongen. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Januari 29, 201412 yr Författare Synd att vi inte behövde fler hundar imån, ska ut på engaholm sista gången för denna säsongen. Sent from my iPhone using Tapatalk Ahh, missade o skriva. Polarn jobbar så det sket sig. // Det är lugnt. Tack för att ni försökte. Nu får ni ju chansen att läsa ett nytt av de berömda gnällinläggen i stället.