Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

swingblade!

Featured Replies

Publicerat

'Fri marknadsekonomi' kallas det ;-)

Publicerat

"Sjukt" - 299 nok ca 320 sek. Gav 360 för min hos lokala handlaren.

Publicerat

är det bara jag som är lite sur över att min swingblade snabbt blir slö - tycker också att jag har svårt att få den riktigt vass mot andra knivar jag slipar?

/M

Publicerat

Norskingarna behöver ju ha nå't som känns lite billigare... För fem/sex år sedan vet jag att ett 10-pack Hot Dogs, alltså dendär skiten som Scan kallar korv, kostade 75 NOK på en nattöppet Shellmack. Dyrt och dåligt alltså, en swingblade är ju både bra och alltså billig(are), det kan dom väl få!?  :happy:

Publicerat

Blöjor är också en vara som länge varit mycket billigare i Norge...'go figure' ;-)

Publicerat

är det bara jag som är lite sur över att min swingblade snabbt blir slö - tycker också att jag har svårt att få den riktigt vass mot andra knivar jag slipar?

/M

Stämmer. Stålet är tyvärr rätt kass

Publicerat

Stämmer. Stålet är tyvärr rätt kass

Men det är Sandvik 12C27 stål. vad är det för stål i gammla Ekan?

• 4 weeks later...
Publicerat

Är det någon av er som använder outdoor edge swingblade?? Köpte en sån jul så har tyvärr ännu inte använt den skarpt. De är nå japanblad på den. Men så jag fattar så gjorde eka o outdoor edge nå test o så skapades swingblde :P

• 1 month later...
Publicerat

Skiljer det sig i kvalitet på stålet mellan modellerna är det är det bara färgen?

Hade tänkt köpa en men vet inte vilken jag ska beställa.

Publicerat

Jag upplevde att Outdoor edge modellen med sitt AUS8 stål hade dålig skärpevaraktighet, ingen höjdare för mig så jag sålde den och är lika glad för det. Kan ha varit något som det tidigare varianterna drogs med, det är flera år sen jag hade min. 

Publicerat

Jag upplevde att Outdoor edge modellen med sitt AUS8 stål hade dålig skärpevaraktighet, ingen höjdare för mig så jag sålde den och är lika glad för det. Kan ha varit något som det tidigare varianterna drogs med, det är flera år sen jag hade min.

Hm.. Längre stål skärpa på ekas.. Ja har ju ännu inte använt kniven men till höstan ska den då provas. Om man inte gillar den är det ju bara att köpas ekas. Tycker i alla fall att funktionen på swingblade är smart då kniven har buköppnare också