Publicerat Januari 8, 201412 yr Finns det någon vänlig själ i närheten av Oskarshamn eller Kalmars län som kan hjälpa mig och röka lite kött?Med vänlig hälsning,Oscar
Publicerat Januari 8, 201412 yr I södra delen har du ju alltid Blomlöfs rökeri i Brömsebro, de röker det mesta..
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare I södra delen har du ju alltid Blomlöfs rökeri i Brömsebro, de röker det mesta.. Tackar, tyvärr i det längsta laget...
Publicerat Januari 8, 201412 yr Rök det själv! Både kul att göra och roligt att bjuda på hemlagat.. Det går dessutom att göra i en vanlig klotgrill även om det kräver lite extra tillsyn då.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Rök det själv! Både kul att göra och roligt att bjuda på hemlagat.. Det går dessutom att göra i en vanlig klotgrill även om det kräver lite extra tillsyn då. Hade mer än gärna gjort det. Dock lite svårt när jag bor i lägenhet . Kommer att bygga en rök då vi har ett hus
Publicerat Januari 8, 201412 yr Tillverkarens effektsökeri. Torrt jag det heter. Inte så långt från Oskarshamn.dom brukar lyckas bra,.
Publicerat Januari 8, 201412 yr Författare Timmernabbens fiskrökeri ska det stå..:-/ Det är lagom nära!