Publicerat Januari 12, 201412 yr Är det någon som har detta set och kan ge lite ris eller ros angående dessa? Har gått ned en hel del i vikt så mina kläder som jag har nu får mig att se ut som en hipphoppare Priset är helt okej och de ser i mina ögon rätt bra ut. T&P brukar ge mycket Bang for the buck. Dessutom undrar jag hur väl de håller värmen vid de tillfällen man sitter på pass?
Publicerat Januari 12, 201412 yr Detta är en populär post. Mycket bra set, det är mkt kläder för väldigt lite pengar... Byxorna är mina favoritjaktbyxor Rekommenderas!
Publicerat Januari 12, 201412 yr Författare Det låter jättebra! Var in nyss till den lokala ÅF:en (LECA fritid) och provade kläderna Brallorna åkte med hem, men funderar på jackan som heter outback action, den var dels mer lämpad för min form av jakt och dessutom lite snyggare. Sista kanske inte har så stor betydelse men va fan Dock hade han inte den hemma, och den vanliga outbacken var jag inte så tänd på
Publicerat Januari 12, 201412 yr Har inte provat byxorna du frågar om, men har själv lite funderingar. Både om byxorna och Leca. Har dom mycket kläder hemma? Funderar på lite kläder från ITAB, bl.a http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=17418&plats_id=1359 Serengeti byxorna. Och lite annat. Har dom mycket hemma så man kan prova? Tyvärr har ju inte ITAB fri returfrakt vid storleksbyte. Står på hemsidan att man skall ringa för kolla om dom har öppet. Hur ofta har dom det? Upplevde du Hunterbyxorna som "tysta"? Dum fråga kanske, men jag frågade den ändå.
Publicerat Januari 12, 201412 yr Författare Har inte provat byxorna du frågar om, men har själv lite funderingar. Både om byxorna och Leca. Har dom mycket kläder hemma? Funderar på lite kläder från ITAB, bl.a http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=17418&plats_id=1359 Serengeti byxorna. Och lite annat. Har dom mycket hemma så man kan prova? Tyvärr har ju inte ITAB fri returfrakt vid storleksbyte. Står på hemsidan att man skall ringa för kolla om dom har öppet. Hur ofta har dom det? Upplevde du Hunterbyxorna som "tysta"? Dum fråga kanske, men jag frågade den ändå. Han har butiken hemma i sin villa på övervåningen, så ring honom i förväg så brukar det inte vara några problem att komma förbi, jag chansade idag söndag och det vara bara att komma Tycker han hade rätt okej med grejer hemma, han är ju trots allt hemma i sitt hus med butiken. Jao tyckte brallorna verkade tysta det lilla jag testade, kändes lättare, smidigare och satt bättre än mina Härkila gjorde när jag var så fet att storleken på dom stämde Han kan ta hem hela ITAB's sortiment till samma pris som dom, dvs att han även följer deras rea priser.
Publicerat Januari 16, 201412 yr Jag har haft T&P Outback I några år nu och kan bara hålla med om att det är ett suveränt ställ. Byxorna är otroligt sköna och jackan likaså. Jackan är lite tunn men det bygger på flerlagersprincipen. Har aldrig blivit blöt igenom även i ihållande regn. Kan varmt rekommendera detta ställ. Jag köper mycket kläder från ITAB och då just T&P och tycker att kvalitén är mycket bra. David Skickat från min Sony Xperia Acro S via Tapatalk 2
Publicerat Januari 16, 201412 yr Jag har ett annat ställ från T&P. Med avtagbart foder i jackan. Det är helt ljuvligt med extrafodret när det kryper under ett par minusgrader. Stället är generellt helt suveränt och har använts flitigt under tre jaktsäsonger.