Publicerat Januari 12, 201412 yr Detta är en populär post. Tänkte dela med mig av en film vi gjort under hösten.
Publicerat Januari 14, 201412 yr Det där har ni gjort jädrans bra grabbar och vilka fantastiska skogar Proffsigt !
Publicerat Januari 14, 201412 yr Grymt bra grabbar! Ångrar nästan att man valde stående hund nu när man tog valpen! Å härligt å höra Gällivare dialekten, morsan ursprungar därifrån och morbror bor kvar, även han jagar med nobs!
Publicerat Januari 14, 201412 yr Författare Grymt bra grabbar! Ångrar nästan att man valde stående hund nu när man tog valpen! Å härligt å höra Gällivare dialekten, morsan ursprungar därifrån och morbror bor kvar, även han jagar med nobs! Tackar får man fråga vad morbror heter? Sent from my LT26w using Tapatalk
Publicerat Januari 14, 201412 yr Tackar får man fråga vad morbror heter? Sent from my LT26w using Tapatalk Han heter Benny R, jagar i Niilivaara Vi kan ta hela namnet via PM om det it ringer nån klocka.
Publicerat Januari 20, 201412 yr Författare Han heter Benny R, jagar i Niilivaara Vi kan ta hela namnet via PM om det it ringer nån klocka. Nä, vet nog inte vem det är. Skickat från min LT26w via Tapatalk
Publicerat April 8, 201412 yr Kanonfin film. Denna gillar jag skarpt liksom barnen som såg den med mig. Och de sitter inte lika still för att titta på disneyfilm ens och startade om filmen så fort de kunde... Ett par kommentarer. Ida 1,5 år - vof vof booooom Meja 4 år - Va duktig pojken va som sköt fågeln.
Publicerat April 8, 201412 yr Otroligt trevlig film! Man längtar till hösten. Också jag gillar dialekten. Morsan var från Gällivare (men flyttade därifrån som ung)...född Jakobsson-Törmä (Björkmansgatan) :-)
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Den här filmen ä riktigt bra! Grymt jobbat. Har ställt mig på "kö" på en nobs och suget blir ju inte mindre efter man sett denna!