Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Naturligt ämne som ej fryser till doftblandning för vildsvinsåtel

Featured Replies

Publicerat

Gjorde just en deal att få en Code Blue Droptime kostnadsfritt mot att jag gör en recenstion av den. Tänkte använda mig av någon hemmagjorde koncentarats blandning med majs för att se om det blir tätare besök på åteln av det. Nu är det ju dock så kallt som det är. Finns det då något man kan blanda i för att få koncentratet att inte frysa? Mina första tankar var glycol som både luktar sött, men sen kom jag på att jag vill ju inte ha döda träd och grisar så det går ju bort. Andra tanken var etanol, det är ju sprit, men hur är det? Känns som jag är på hal is. Vad ska jag använda?

Publicerat

Gjorde just en deal att få en Code Blue Droptime kostnadsfritt mot att jag gör en recenstion av den. Tänkte använda mig av någon hemmagjorde koncentarats blandning med majs för att se om det blir tätare besök på åteln av det. Nu är det ju dock så kallt som det är. Finns det då något man kan blanda i för att få koncentratet att inte frysa? Mina första tankar var glycol som både luktar sött, men sen kom jag på att jag vill ju inte ha döda träd och grisar så det går ju bort. Andra tanken var etanol, det är ju sprit, men hur är det? Känns som jag är på hal is. Vad ska jag använda?

Melass det fryser inte :D..eller det tar tid iaf ;)

Publicerat
  • Författare

Melass det fryser inte :D..eller det tar tid iaf ;)

Det är sant, det blir nog dock lite för trögflytande för att använda i en Code Blue Droptime :P

Publicerat

Generellt sätt är det bara salta, väldigt söta alternativt alkoholhaltiga vätskor som inte fryser, iom att vanlig sprit sänker fryspunkten på vatten påtagligt även vid mindre inblandning och sedan är av obetydlig påverkan efter att det har fallit till marken hade jag satsat på en väldoftande spritlösning.

/Christian

Publicerat
  • Författare

Generellt sätt är det bara salta, väldigt söta alternativt alkoholhaltiga vätskor som inte fryser, iom att vanlig sprit sänker fryspunkten på vatten påtagligt även vid mindre inblandning och sedan är av obetydlig påverkan efter att det har fallit till marken hade jag satsat på en väldoftande spritlösning.

/Christian

Gumman har garanterat någon ogod lickör som hon mer än gärna skänker grisarna.