Publicerat September 18, 200619 yr Funderar på att köpa en ny kikare från Vildmarks/ Jahti Jakt. Är det någon som vet något om deras kikare ??? 1190:- för ett belyst 2,5-10 x 50 är onekligen lockade om kvalitén är den rätta
Publicerat September 18, 200619 yr hade nog hellre druckit upp pengarna än köpt en billig kikare då den oftast inte håller vad dom lovar...köp hellre en beg kvalitetskikare...
Publicerat September 18, 200619 yr Nja jag vet inte, jag har omprövat en hel del Kina produkter som tidigare bara haft ett bra pris att locka med. Skulle vara kul om någon har egen erfarenhet eller hört något om dessa kikare.
Publicerat September 18, 200619 yr Det är sällan man hör någon berömma Jahti Jakt kikare, snarare tvärtom. Men det är klart, alla kunder kan inte vara missnöjda, eftersom dom ändå säljer en del. Hållbarheten klagas det mest på, om du köper en så var extra försiktig med den, undvik slag, vibration m.m.
Publicerat September 18, 200619 yr E de lika bra som deras jakstäl kulle jag garanterat INTE köpa ett! Aldrig varit med om ett regntåligt plagg som läcker så koipiöstl E deras kikare lika täta?