hoel 306 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Vad brukar ni ha som max gräns om ni har någon och vad är hunden i mankhöjd? Tänkte släppa min imorgon iaf. Han är ju ca 40 i mank och snödjupet är på drygt 25cm hos oss nu på gärdena. Vår andra hundgubbe har en tjt som han ska släppa, den har han ju dock inte gräns på såklart Quote Link to post Share on other sites
strävhår 23,405 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Vad brukar ni ha som max gräns om ni har någon och vad är hunden i mankhöjd? Tänkte släppa min imorgon iaf. Han är ju ca 40 i mank och snödjupet är på drygt 25cm hos oss nu på gärdena. Vår andra hundgubbe har en tjt som han ska släppa, den har han ju dock inte gräns på såklart Nåt liknande här men 25 på de öppna betyder ungefär hälften i skogen för tillfället, så här finns inga dimmer på att inte släppa. 3decimter i skogen och man får tänka sig för med de högbenta. 1 Quote Link to post Share on other sites
Outdoorsman 538 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Dessutom är det ju mest fluff, åtminstone här i Norduppland... Quote Link to post Share on other sites
hubler 943 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Är väl bara släppa och se om hunden blir trött Quote Link to post Share on other sites
hoel 306 Posted January 19, 2014 Author Share Posted January 19, 2014 Glad att jag släppte igår. Fick en fin bock i backen för min hund 3dje rådjuret vid 11mån ålder. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts