Publicerat Januari 21, 201412 yr kastar in en blänkare här och ser om de är någon som behöver ha lite hundhjälp nu på slutet att försöka hitta någon klövhundarna jagar de mästa, men gillar att få lite motstånd,hundarna jag ha tillgång till är en laika/gonic hon jagar allt klövdjur och får göra de tyvär jaga hon även rådjur men byter till gris eller älg om de korsar sånaspår men inte tvärtom.laika/karelare som ja skjuter allt som står å ställs för, han är RR.även en american foxhund som brukar vara med som praktikant, han ska viserligen bara jaga rovdjur och grisså är de någon som behöver lite hjälp i mellan sverige så tveka inte att skicka ett PM./ Henrik 070-5457 342
Publicerat Oktober 31, 201411 yr Författare Uppdaterar lite. Mina hundar står utan jakt, är en bland spets jagar de mästa, Även en väst laika som är ny i mina ägor men han ska jaga gris, Sen en ung foxhound för gris och rovdjur Så är de nån som känner att dom saknar ett ekipage för klövdjurs jakt, så hojta till om de känns intressant /
Publicerat November 1, 201411 yr Har du skaffat dig en västlaika när dina andra hundar inte är injagade?
Publicerat November 1, 201411 yr Har du skaffat dig en västlaika när dina andra hundar inte är injagade?Han kanske har för mycket tid över....mvh/Urban
Publicerat November 2, 201411 yr Författare Rovjagaren spetsen blir tyvärr inte bättre. Han funkar bäst på grävling Urban jo här är de jobb eller jakt som gäller, och västlaikan har en Jäkla motor och vilja.
Publicerat November 2, 201411 yr Författare Rovjagaren spetsen blir tyvärr inte bättre. Han funkar bäst på grävling Urban jo här är de jobb eller jakt som gäller, och västlaikan har en Jäkla motor och vilja.