Publicerat Januari 23, 201412 yr Beställde ett par byxor Engelsson, ett par Boberg. Dom gick sönder i skrevet efter 3 dagar i skogen. Fick ett par Härjedalen istället då boberg ej fanns i laget. Nu har även dom gått sönder i skrevet efter knappt 3 månader (jag har byxorna där dom ska sitta inte i knävecket). Vet att det är budget skit, men jag trivs jäkligt bra i dom. Extremt sköna att gå i, synd bara att dom inte håller. Blir lite dyrt och drygt bara att köpa nya byxor ca 10ggr/år. Någon som har någon rekommendation på liknande byxor fast som håller?
Publicerat Januari 23, 201412 yr Författare Fick nu ett samtal av Stefan Engelsson (VD) som ville att jag skulle testa boberg byxan som dom nu fått hem med förstärkt gren. Jag tackade ja och hoppas på att dom håller denna gång
Publicerat Januari 23, 201412 yr Beställde stövlar o haradsbycksor, byxan gick det några innersömmnar i skrevet stöveln flera hål Pratade med kundtjänst fick nya stövlar o byxor ,, Ser man till det billiga priset så kan man inte kräva att kvalitet ska överstiga priset,,