Publicerat Januari 23, 201412 yr Hallå där! Har precis flyttat till Linköping kommun för att plugga i ett år. Tänkte kolla om det finns nån skjutbana som kör sporting i trakterna. Även intresserad av Nordisk Trap ifall sporting inte finns i närheten. Om någon har möjlighet att erbjuda mig nån gästplats på jakt (spelar ingen roll vad som jagas) är jag absolut intresserad också! Tack på förhand Mvh Roland
Publicerat Januari 23, 201412 yr Borensberg kör lite sporting o är ju rätt nära din kant av Linköping.
Publicerat Januari 23, 201412 yr Författare Sjysst Per, det är ju inte långt härifrån! Tack för svaret! Jag tar gärna emot fler tipps av andra också!
Publicerat Januari 23, 201412 yr Här är länk till Kvarn, som ligger utanför Motala. http://www.ostgotajsk.se/
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Tackar! Jag undrar om det är samma bana som Per menade också?! Ligger inte långt ifrån Borensberg och mot Motala.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Nej, det är 2 olika banor. Borensberg kör hagelskytte på våren och sen kula/älgbana på hösten. Kvarn har fler banor/dicipliner och alla är öppna i mån av funktionärer hela säsongen. /Markus