Publicerat Januari 24, 201412 yr Ärade trutjägare. Sitter med fingret på beställningsknappen till dessa men tänkte koilla vad ni tror om dessa? Kommer dom dra några fåglar eller är det bättre att göra själv i frigolit? Har verkligen tummen mitt i handen så jag betalar hellre än att göra själv:) http://www.jaktriket.se/webshop/bulvaner-special-19703558 Mvh/Robster
Publicerat Januari 24, 201412 yr Jag har jagat lite med en hemmagjord, och vill mena att det fungerar. Det blir inte någon jättemagnet, men jag tycker att det gör att fler kommer närmre och jag får fler chanser till skott. Med det i ryggen skulle jag tro att de du länkar till fungerar minst lika bra, och det är i mina ögon värt de småpengarna.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Trutarna verkar helt dumma i skallen när man kör med bulvaner. Blev attackerad när jag skulle ut o hämta en plastpåse som blåste ut bland bulvanerna en gång. O de va en vanlig vit plastpåse. Så dessa fungerar nog absolut!
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Tack så mycket för snabba svar:) Dessa är nu beställda:)) Mvh/Robster