Publicerat Januari 31, 201412 yr Detta är en populär post. Upptag och fast direkt. Polaren skulle gå på för han va närmast men tog visst fel på hundskall och satte av mot en gråhund i hundgård i byn... jo jag har tråkat honom en del för det när de uppdagades så flyttade det på sig några hundra meter så jag smög på men det gick loss, Det är den första biten av filmen. Blev stopp igen 600m bort och då tajtade vi till det lite. Två man på vart håll utanför planteringen och jag gick på, resultatet vet vi... http://youtu.be/bBuQnhy2sdg
Publicerat Januari 31, 201412 yr Härlig film. Granarna såg likadana ut här hos oss idag. Man märker ganska omedelbart om kläderna inte tätar i nacken!
Publicerat Januari 31, 201412 yr Författare Härlig film. Granarna såg likadana ut här hos oss idag. Man märker ganska omedelbart om kläderna inte tätar i nacken! Sånt känner inte jag Skulle säkert kunna gå naken i bara strumplästen om det är hundskall framför mig
Publicerat Februari 1, 201412 yr Sånt känner inte jag Skulle säkert kunna gå naken i bara strumplästen om det är hundskall framför mig Det är nog ingen som följt dina och blackies upptåg som tvivlar på det;)Micke
Publicerat Februari 1, 201412 yr Grattis ser snöigt ut i buskarna.. Hörde på nyheterna att i Alperna hade de fått en meter över ett dygn någon stans, det är inte i närheten här hemma tack och lov...