Publicerat Januari 31, 201412 yr http://www.fritidvildmarksliv.se/begagnade_vapen_kulgevar_studsare_tikka_master_allweather_21383.html ja, sprang på den på nätet inte sett den live, men det är väl ett bra pris?
Publicerat Januari 31, 201412 yr Författare jag har ju en nästan lika, en bläser r93 med grs och 6xc, men min kostade mer....... tror denna funkar lika bra, så detta var väl ett tips!
Publicerat Januari 31, 201412 yr Vart faktisk ganska sugen på den där. Dock beställt en Blaser och har ytterligare en licens påväg. Tur att man bor för långt bort så man inte blir frestad på att åka dit o kolla /Baner
Publicerat Februari 2, 201412 yr Det är helt rätt pris på den 595:an. Är man ute efter en 222:a så är detta nog bland dom bättre köpen, om man då gillar denna typ av kolvar, vilket jag gör!
Publicerat Februari 2, 201412 yr Japp ber om ursäkt jag blev lite förvirrad på telefonen när ni pratade om blaser :P men ja det är ju helt klart ett bra pris på denna!