Publicerat Februari 1, 201412 yr Författare Redan beställt.Så passande, då hinner vi få ett tyckande innan vintern helt givit upp.Håller den vad de lovar så finns det inget för kallt sedan.
Publicerat Februari 4, 201412 yr Redan beställt. Hej wallden_66. Jag blev lite fundersam när jag såg den här tråden och kollade med ordrarna som skickats från oss den senaste veckan, ingen order har gått till orten du har på din tag. Vi brukar alltid skicka samma dag som beställningen kommer in, om varan finns i lager, och vi har i dagsläget inga restordrar. Har du fått en orderbekräftelse på din mail du uppgav vid beställningen? Den ska komma automatiskt så fort du tryckt på "slutför köp". Jag funderar på om något tekniskt fel har uppstått och vill i så fall reklamera det till vår leverantör av tekniken. Jag skulle gärna vilja att du kontaktar mig så vi får dubbelkolla och att allt blir till din belåtenhet. Vänligen hör av dig till thomas@hellmanoutdoor.com Mvh. Hellman Outdoor
Publicerat Februari 4, 201412 yr Hej Thomas! Jag måste tyvärr meddela att denna ej är beställd genom Er då jag beställde den från utlandet.
Publicerat Februari 12, 201412 yr Se länken nedan vad journalist/ jägare Ulrika Karlsson-Arne skriver om EPS på kittad.se http://jakt.kittad.se/infernoeps--allvadersskydd-och-ryggsack-i-ett-8038