Hoppa till innehåll

Jaktmässor 2014?


Saax

Recommended Posts

Hej! tänkte vi kunde samla lite info om olika jaktmässor som som sker under 2014 här.

Har själv haft svårt stt hitta någon info så vore ju smidigt i fall de fanns på ett å samma ställe! Mvh Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här har vi två som jag vet om ska vara iår den 28 - 29 juni är det Höga Kusten gamefair http://www.hkgamefair.se/

Sen den 30 - 31maj i Lycksele är det dags för en ny mässa http://www.utemassan.se/

Själv så kommer jag att missa den i Lycksele då Metallica spelar på fredagen den 30 maj. Men jag ska åka till Högakusten Gamefair.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Fanns en del endå tråkigt att allt va så långt bort bara men blir nog att besöka minst en av dessa ialla fall :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Swedish Game Fair i Tullgarn - 29-31 maj 2014

 

samt

 

Fäviken Game Fair

 

dom kommer jag att fara på som de ser ut nu.

alltid skoj att träffa forumister,

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tror lyckselemässan kommer vara bra. Jag ska själv försöka vara där och marknadsföra mina nya produkter om jag hinner få alla klara. Men då är ju mässan sista helgen i maj och vi väntar barn 27maj. Så vi får se hur det blir. Jag bad tjejen att hon skulle hålla emot till efter mässan men av någon anledning blev hon bara sur..:)

 

Tokigt dock att de satt mässan samma helg som tullgarn...

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tror lyckselemässan kommer vara bra. Jag ska själv försöka vara där och marknadsföra mina nya produkter om jag hinner få alla klara. Men då är ju mässan sista helgen i maj och vi väntar barn 27maj. Så vi får se hur det blir. Jag bad tjejen att hon skulle hålla emot till efter mässan men av någon anledning blev hon bara sur..:)

 

Tokigt dock att de satt mässan samma helg som tullgarn...

Prova att fråga om du verkligen behöver vara med vid förlossningen. Då kommer du nog få se på sur ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Bosjökloster 30-31/8, ska nog dit på söndagen. Sannolikt kommer jag att häcka lite i JSK's lilla tält.......

 

/T

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För er som är fiskeintresserade så hann jag hälsa på Gunnar Rask + son och Jörgen Larsson.

Den senare hade ett fint föredrag och visade upp lite nya beten, de hade en lång pool där de kastade i betena och visade deras gång + teknik hur de skulle fiskas.

Filmade mycket så man kan studera det i vinter och köpte förstås med mig en påse med div beten... ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

För er som är fiskeintresserade så hann jag hälsa på Gunnar Rask + son och Jörgen Larsson.

Både Gunnar och dottern har jag träffat flertal ggr och haft som instruktörer i kastteknik för flugfiske, jäkligt trevliga människor!! :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...