Publicerat Februari 3, 201412 yr Fasanjakt med unghunden den 26 januari. Med gammelhunden skadad har hon fått rätt mycket jakttid.
Publicerat Februari 3, 201412 yr Fasanjakt med unghunden den 26 januari. Med gammelhunden skadad har hon fått rätt mycket jakttid. Det där var väldigt fint
Publicerat Februari 3, 201412 yr Riktigt trevligt! Snygg avance sedan gillar jag att hunden hoppar ur snåret för att se men inte en tanke på att gå efter!
Publicerat Februari 3, 201412 yr Författare Tackar, det är alltid kul när det funkar med unghundarna!
Publicerat Februari 4, 201412 yr Författare Riktigt trevligt! Snygg avance sedan gillar jag att hunden hoppar ur snåret för att se men inte en tanke på att gå efter!Ja, avancen är rejäl. Sen kan det gå lite för fort ibland vid löpor, men anpassad avance brukar komma med ålder och erfarenhet. Visst har du en moster till min andra hund, en från I-kullen från AB?
Publicerat Februari 4, 201412 yr Ja, avancen är rejäl. Sen kan det gå lite för fort ibland vid löpor, men anpassad avance brukar komma med ålder och erfarenhet. Visst har du en moster till min andra hund, en från I-kullen från AB? Ja, avancen är rejäl. Sen kan det gå lite för fort ibland vid löpor, men anpassad avance brukar komma med ålder och erfarenhet. Visst har du en moster till min andra hund, en från I-kullen från AB? Stämmer! Skogs Iva.
Publicerat Februari 4, 201412 yr Författare Stämmer! Skogs Iva.Skönt att hjärnan är lite igång trots ett halvårs pappaledighet!:-)
Publicerat September 11, 201411 yr Författare Passar på med lite träning hemmavid mellan jakterna. Apportering med fågel i sökområdet kräver dirigerbar hund, särskilt då de missat nerslaget!