Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Önskemål direkt fastare moderering SJF arean.

Featured Replies

Publicerat

Kort och gott så skrivs det kloka och visa inlägg från andra forumistas i SJF arean.

Och så möts man av denna text från forumet:

I denna tavlan kan ni ställa era frågor direkt till våra representanter i Svenska Jägareförbundet. Dock svarar endast dessa representanter på frågorna! Svar från andra medlemmar kommer att raderas omgående.

Här har jag ett direkt önskemål att moderatorerna / admin eller kanske utvecklaren går in mer aktivt och bestämmer - frågeställaren får ställa en fråga, komplettera med följdfråga och representant från SJF svarar.

Vill övriga forumistas delta i diskussionen så finns flera andra lämpliga ställen på forumet.

Så min mer långsiktiga fråga blir om det går att begränsa diskussionen i SJF arean till, dvs frågeställaren och SJF representanter som väljer att gå in och svara?

Annars får vi se denna typ av kommentarer.

http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/46886-jaktledarens-rätt-till-att-bestämma/?p=767820

Jag vill ha kvar möjligheten att våra SJF reppar stannar kvar och svarar på frågor :yes:

Publicerat

Kan hålla med MEN det finns ett litet tekniskt problem, Tapatalk gör att att det inte är helt uppenbart att förstå vad som är SJF trådar och inte. Det är jäkligt lätt att klampa in på en tråd utan någon dålig avsikt….

Publicerat
  • Författare

Tack moderator / admin - jag ser att SJF arean är städad utan pardon :thumbsup:

Tekniska utmaningar - root admin kanske vet hur forumet ska driftas för att supporta Tapatalk, hur våra user storys kan bidra till att utveckla forumets funktionalitet till ännu högre höjder :smile:

Ex.vis och bara som ett exempel från mig.

Jag använder Tapatalk 4.4.0 med Windows 8.0 Nokia Lumia 1025 mobil och jag ser inte med förvalda inställda tidslinjen i vilken area som inlägget är postat i. Jag har ex.vis provat avancerade inställningar att visa allt men det blir ända inte bra. Finns det något som root admin kan tweaka med så att jag som Tapatalk användare kan se i vilken area som inlägget är postat i?

Publicerat

Jag skall se över om jag kan göra någon ändring för Tapatalk så det blir mer synligt men när jag gjorde det sist så rök hela mitt jobb när Tapatalk uppdaterades...

Det är svårt att förutspå hur en 3:a parts applikation ändrar sig mellan versionerna och eftersom jag själv inte använder den direkt flitigt så tänker jag heller inte på vilka effekter det har.

Publicerat

Kommentarer, dumma eller kloka kan gärna suddas. Möjligheten till följdfrågor måste givetvis behållas.

Annars blir det nog väldigt många trådar i vissa ämnen...

Sedan kan man ju fundera på hur man skall göra om man känner att man sitter inne med viktig information som berör en tråd på förbundets area.

Det brukar gå att formulera som en fråga. Men är det bästa vägen? Finns alternativ.