Publicerat Februari 5, 201412 yr Då det verkar som om samköpsprincipen är bra för priser passar jag på att kollaav då jag själv kunderar på att köpa ett nytt sovsäckssystem och en bivybag. Helst är jag ute efter Carinthias prylar. Sovsäcken är ett sovsäckssystem med en sommarsäck och en 3-säsongssäckoch tillsammans bildar de en hard core vintersäck. Jag har kikar på denna sovsäck, och denna bivybag. Vilka är sugna på att hacka på ett eventuellt gruppköp av den ena eller andra eller båda prylarna?
Publicerat Februari 5, 201412 yr Författare Jag tänkte så här att om jag först får ett antal så kan jag kika priser, men jagtror det är mer intressant att direkt få något reellt, så jag kommer nu göraförfrågan på säg upp till 5 personer och sen kanske upp till 10. Så fort jag vet något så skriver jag i tråden.
Publicerat Februari 6, 201412 yr Jag är eventuellt på angående en Bivy, tidigare har de priser jag fått varit läskiga och inte ens nära att medge köp. /Christian
Publicerat Februari 6, 201412 yr Författare Vad väger säcken? Det finns ett system som är för personer upp till 185 cm och ett som är för personer upp till 200 cm. Tropen (185): 1100 g. Defence 4 (185): 1850 g. Tropen (200): 1300 g. Defence 4 (200): 2000 g.
Publicerat Februari 6, 201412 yr Författare Jag har fått lite riktpriser. Det är såklart inkl. moms men inte med frakt då det kan skilja litepå hur många vi köper. Sovsäckssystem Carinthia Tropen + Defence 4 2300 kr Bivybag - Carinthia Observer Plus 4500 kr
Publicerat Februari 6, 201412 yr Jag gillar produkten men det är för dyrt för min del, jag avstår samtidigt som jag applåderar initiativet. /Christian
Publicerat Februari 6, 201412 yr Författare Jag gillar produkten men det är för dyrt för min del, jag avstår samtidigt som jag applåderar initiativet. /Christian Tack Christian.
Publicerat Februari 6, 201412 yr Bivybagen ser ju riktigt kul ut som vaklösning Antagligen vaknar man utsövd dagen efter utan räv då förstås Lite dyra prylar dock.