Publicerat Februari 7, 201412 yr Försökte komma in på sidan via en VPNtunnel som jag använder ibland. Fick tvärstopp och kom inte in på sidan. Jag "tror" det stod error 403 forbiden och en massa mer istället för att komma in på sidan. Varför? Edit Exakt så här står det när jag försöker komma in via VPN: 403 FORBIDDEN! Either the address you are accessing this site from has been banned for previous malicious behavior or the action you attempted is considered to be hostile to the proper functioning of this system. The detected reason(s) you were blocked are:Heavy abuse Swedish VPN VIAEU-AS47155 (IP-101). Your IP, Domain Name (if resolvable), the referring page (if any), QUERY, POST, User Agent, time of access, and date have been logged and flagged for admin review. Please either 1. Stop the bad behavior, or 2. Cease accessing this system.
Publicerat Februari 7, 201412 yr Författare Ok men varför? Visst kan jag leva med att jag inte kan jaktsnacka om jag är ute via en VPN tunnel, men vad är orsaken? Tidigare har det funkat ok.
Publicerat Februari 9, 201412 yr Det star ju i klartext i meddelandet?!? VPN kanalen används för illegal verksamhet med avsikt att förstöra sajter. Du använder ju IPredator som till huvudsak används av folk som vill hacka andra sajter, klart vi inte tillåter det. //Niclas Lundin