Publicerat Februari 9, 201412 yr Var gång jag går in på sidan får jag besked att det inte finns några nya trådar både med tapatalk å mac någon som vet varför ???????????????
Publicerat Februari 6, 201511 yr Nått nytt på den här fronten? Ser vare sig nytt på dator eller telefon.
Publicerat Februari 6, 201511 yr Inget vi kan göra nått åt över huvudtaget. Detta måste ni vända er till TapaTalk med, de har öppna forum för användare att ställa frågor I. //Niclas Lundin
Publicerat Februari 6, 201511 yr Samma problem för mig på ipaddan. Ser ut som jag inte blir inloggad fast sen har jag blivit det ändå. Och mellan varje "sidladdning" flashar det upp reklam att TapaTalk minsann finns att ladda ner. Har aldrig använt/installerat appen.... Uppdatering: Gick in med min android-lur och inga nya inlägg där heller förutom detta inlägg jag precis gjorde.... Hmm...
Publicerat Februari 16, 201511 yr Ingen verkar ju intresserad av att lösa problemet. Om problemet inte ligger i forat så kan ingen här göra så mycket åt det faktiskt. Som Niclas skrev tidigare: Inget vi kan göra nått åt över huvudtaget. Detta måste ni vända er till TapaTalk med
Publicerat Februari 16, 201511 yr Både jag och Tippex har tidigare skrivit att det inte heller fungerar på vanlig dator/ipad/android, och att vi inte använder tapatalk. Alltså: Problemet finns även när vi inte använder tapatalk. Dvs när man loggar in på forat via en vanlig dator.
Publicerat Februari 16, 201511 yr Funkar fint för mig på tre olika datorer, prova att tömma cashen i din browser. //Niclas Lundin
Publicerat Februari 16, 201511 yr Funkar inte för mig på 2 olika datorer och på Android. Har testat att tömma allt men inget blev bättre. Detta är enda forumet som jag har detta problem på. Det är ingen inställning på forumet som man ska tänka på?
Publicerat Februari 16, 201511 yr Det finns en inställning vilka trådar man vill se; Alla olästa, Alla sista dygnet, sista veckan, sista månaden etc etc. Denna inställningen ändrar Tapatalk utan att användaren märker det och således kan du hamna i den situationen du är i. (och det påverkar hur du ser forumet senare med en vanlig dator också) Ändra visningsalternativ så löser det sig. Detta har jag skrivit om flera gånger de sista åren och det finns även instruktion med bilder någonstans hur man ändrar denna inställning någonstans i forumet... Vi kan inte ta ansvar för vad appen Tapatalk ställer till med för problem för användaren för det är en helt fristående applikation från 3:e part. Helst skulle jag se att den inte alls existerade men det är en annan femma...
Publicerat Februari 17, 201511 yr Jag gjorde ngn uppdatering av Tapatalk.. nu fungerar det bajs.. Men det fungerar på de andra datorerna som jag loggar in från.
Publicerat Februari 17, 201511 yr Nu har jag kollat igenom profilinställningarna samt valen av vad som ska visas när man trycker på "visa nytt innehåll" men inget hjälper, så det får väll vara så här då.
Publicerat Februari 17, 201511 yr För min del fungerar det nu som det gjort tidigare, alltså ok. Ser att dagen efter jag skrev förra meddelandet i tråden så började det dyka upp nya inlägg vid tryckning på "Visa nytt innehåll". Fortfarande har jag aldrig haft Tapatalk installerat så hur den appen kan vara skyldig i mitt fall vet jag inte. Hoppas det löser sig för dig, Oink.