Publicerat Februari 9, 201412 yr God kväll. Väntar på licensen till min Ruger 10/22 o klurar lite vad för sikte som ska monteras på den? Kommer mest o plinka med den. Funderingar? //
Publicerat Februari 9, 201412 yr En Vortex Sparc skulle jag montera om jag bara skulle plinka med den.
Publicerat Februari 9, 201412 yr Kommer mest o plinka med den. Vilket sikte som duger har jag sett någon skriva...det är ingen rekyl att tala om så då räcker sikten för luftgevären oftast till. Ska du nöta lite bana är det skönt att ha 12-15 ggr förstorning och se var skotten tar utan att gå fram till tavlan på 50 meter. Ska du träna på rådjuret på löpbana räcker det med 6 ggr förstorning för mig. Ska du anpassa din bössa så kanske Streifs tips inte är så dumt.
Publicerat Februari 9, 201412 yr jag skulle nog skaffa nått sånt här faktiskt http://www.opticsplanet.com/opmod-eotech-exps3-0-hhs-i-holosight-with-g33-3x-magnifier-65-moa-ring-1-moa-dot-reti.html en rödpunkt med en löstagbar förstornings mojäng