Publicerat Februari 10, 201412 yr http://www.blocket.se/uppsala/Carl_Zeiss_kikarsikte_52039195.htm?ca=22&w=3 *Endast förnamn *Kontantkort*Ingen adress Vad tror ni? Vad är det här för vidrigheter?
Publicerat Februari 10, 201412 yr Tja det är en Conquest, priset är inte alls helt galet billigt, kontantkort, ja men visst, vill du ha teleförsäljare/köpare som ringer som dårar, enkom för att ditt nr en gång stått med på blocket. ingen adress, jo det är udda men i grannkanalen var det ju två puckon som klartlagt en medlem där med avsikt att råna honom på hans vapen, ett visst mått av försiktighet även där. - Ett fint och underbart knep för att skaka fram bluffarna, är att ange att man tar tuben via en personlig träff, betalning på plats, om vederbörande inte vill det, tja då är det något som är helknas annars är det nog dags att sluta öda tid på eventuella bluffar, det är ju knappast som att man vinner något på det. För egen del anser jag att blocket borde ta sitt ansvar men det är en annan debatt/tråd./CHristian
Publicerat Februari 10, 201412 yr Författare Nåväl, skickade iväg ett SMS. Berättade att jag bor utanför Knivsta och svänger gärna förbi i eftermiddag. Får jag inget svar, eller om han påstår sig ha sålt den, så ringer jag med annan identitet för att se om den eventuellt kan skickas.
Publicerat Februari 10, 201412 yr Om det är en bedragare så har han inte förstått vitsen med lockpris. Det likadana jag hade kostade mig 4000:- från en handlare efter att jag prutat en femhunka.Så... Jag sällar mig till Christians skara. -- Mats
Publicerat Februari 10, 201412 yr Luktar inte bluff - ring vetja - besök och köp . Fast det är för dyrt.
Publicerat Februari 11, 201412 yr Föreslår att man prutar lite på den belysta Z 3-12x56 med ASV som jag har på Blocket i stället